United zvažuje, že nahradí stávající Boeingy 757 novými Airbusy A321LR. Norwegian lety s A321LR do Prahy

United doposud provozuje své 757 na transatlantických letech mezi USA a Evropou. V případě nákupu A321LR by se na těchto linkách zvýšila kapacita o 9 míst. Počet těch v Polaris Business třídě by zůstal neměnný, 16 sedadel. Zatímco počet sedadel v Economy Plus by se snížil téměř o polovinu, ze stávajících 72 na 45. Naopak počet sedadel v ekonomické třídě by se ze stávajících 90 zvýšil na 108. Otázkou je, zda-li by na letech, které mnohdy přesahují délku šesti hodin, byla rozteč sedadel o velikosti 72 centimetrů v A321LR dostatečná.

A321neo na transatlantických letech už nyní používá WOW Air. Dodávku prvních osmi A321neo na lety mezi USA a Prahou a dalšími evropskými městy očekává Norwegian příští rok, uvedl server Ain news. Pozdní dodávky A321neo byly jeden z důvodů nedávného krachu Primery, která byla třetím dopravcem, který s Airbusy plánoval lety z Evropy do USA.

 

Foto: Airbus

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *